mandag 16. februar 2015

På jakt etter leilighet


I går var jeg på leilighetsjakt med agenten og det ble en kjempepositiv opplevelse.

Først var vi nede på Golden Bay, helt nede ved havnen. Et helt nytt Leilighetskompleks som ble ferdigstilt i forrige uke. Det var til og med balkong, noe som er sjeldent å finne på disse trakter. Lekre leiligheter, men mer egnet for single, eller helt unge par.

Fra hotellet har jeg siklet litt på et helt nytt leilighetskompleks som heter ELCRU. Har registrert stor aktivitet for å få det ferdig og alt skal være klart til 26. februar 2015.

Det skal i tillegg åpnes et kjøpesenter i forbindelse med komplekset og det lover jo godt. ELCRU ligger helt sentralt og det er gåavstand til det meste.

Agenten hadde hørt rykter om at jeg var litt giret på dette, så han hadde ordnet visning på 2 leiligheter

Jeg ble nesten overveldet av begeistring etter den første, men leilighet nr 2 viste seg å være enda bedre, så nå er leiligheten vår i boks. Vi flytter inn, neste tirsdag og jeg klarer nesten ikke vente...


Hils på Martin Hwang, en utrolig blid og kjekk kar. Han hadde til og med lært seg noen norske gloser som jeg ikke kan gjenta her...    


Her er hovedsoverommet. Til venstre er det et Masterbad og et lite Walking closet


Her er gjesterommet som vi håper blir flittig brukt


Her sjekker Martin at det ikke mangler noe utstyr på kjøkkenet.

                                      
Gleder meg til å sette på plass litt vaser, lysestaker og annet "stæsj" jeg har med hjemmefra

I tillegg er det ett til bad, ett kontor og vaskerom. Leiligheten er på ca 100 kvm.
Selv om det er veldig trygt på Geoje, er det godt å vite at vi har vakthold 24/7


Ha en fin dag alle der hjemme, snakkes plutselig








1 kommentar:

  1. Dere får det nok kjekt der når du får satt ditt preg på leiligheten :)

    SvarSlett