fredag 13. februar 2015

Hitec toalett

Trodde aldri jeg skulle skrive om mine toalettbesøk, men dette er en opplevelse som bare må deles og som fortjener et eget innlegg. Mitt første møte med et toalett i Korea, ble en heller pinlig affære.

Selvsagt var dette et offentlig toalett, med mange rundt meg i alle avlukk. Trøtt etter en lang reise uten søvn, ble dette en stor utfordring...


Her snakker vi fjernkontroll. Jeg tror jeg prøvde alle knapper som var, i et fortvilet forsøk på å flushe ned. Jeg ble spylt både på langs og på tvers, fønet og sprayet.

I et siste tappert forsøk endte det opp med et lydopptak av «Flushing» Sikkert for å forvirre sidemannen, sånn at ikke du mistenkes for å gjøre nr 2

Resignerte til slutt og lurte meg ut av avlukket uten å ha klart å flushe, men følte meg veldig ren og nydusjet. Viser seg at dette er standard i et land som er rangert som 3. største innen «Hitec"

Våknet i natt og famlet meg frem til et selvlysende toalett med oppvarmet sete og konkluderte med at dette er noe jeg kommer til å savne når jeg er hjemme i Norge…

1 kommentar: