søndag 15. februar 2015

Markedet i Okpo


Det "Åpne Marked" er et flott sted å kjøpe frukt og grønnsaker, egg og fisk. Her snakker vi ferske råvarer (det meste av fisken er fortsatt i live) og prisene er mye lavere enn på supermarkedet.



En opplevelse å gå gjennom markedet . Her kan du risikere å treffe på en blekksprut eller hummer som gjør et tappert forsøk på å stikke av


Gleder meg til jeg kan handle på markedet og prøve ut noen av disse flotte råvarene.
Må først lære meg litt valuta. 1 NOK er 144,59 KRW, så dette kan ta litt tid...


Her er også litt ferdiglaget koreansk snadder som jeg kan servere Inge, når jeg forteller at jeg har vært på et "kjempedyrt kokekurs" og vil imponere med det jeg har lært. (har egentlig vært på shopping i Busan, hele dagen)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar