tirsdag 24. februar 2015

Endelig på plass i ny leilighet

Da er vi endelig på plass i leiligheten og det nytes. Hadde med meg til stæsj fra Stavanger for å få litt personlig preg på stuen og det føles mer som hjemme...


Mye teknologi å sette seg inn i. Her kan vi bla. styre varmen, døren, hente opp heisen, all belysning, snakke med vakten og trykke på nødknappen. Håper ikke jeg mikser alt og trykker på nødknappen hver gang noen ringer på døren


Våget meg på å vaske litt klær, hvor vanskelig kan det være. Etter å ha studert bruksanvisningen på koreansk, gikk det jo strålende. Her er det så mange muligheter at jeg tror jeg avventer litt med å vaske ull, for å si det sånn. Maskinen spiller en liten gladlåt hver gang den er ferdig vasket og tromlet


Her skal jeg kose meg med bloggen og skype med dere hjemme


Mellom badet og klesskapet har jeg fått et eget sminkebord


Et lite Walking Closet, hva mer kan en kvinne ønske seg? (Et stort...?) c",)


Jo, kanskje en deilig seng å sove i


Og for en som elsker litt orden, er jo skoskap i gangen en drøm


Elsker det nye, moderne kjøkkenet med alt du kan tenke deg av tekniske hjelpemidler.
Tror vi kommer til å stortrives her...


Har jeg husket å nevne at de åpner et stort kjøpesenter på torsdag? Jeg kan faktisk ta heisen ned i tøfler og morgenkåpe, tenkte jeg bare skulle nevne det ;-)
(som om det ville skjedd)

I dag skal jeg lunsje med noen koselige norske damer og i kveld blir det middag med Statoil.
Vi har det ganske fint her i OKPO

Ha en fin dag der hjemme, er plutselig tilbake












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar