tirsdag 10. mars 2015

På Sightseeing i Busan

Tirsdag var vi 22 damer på tur til Busan. Dette er nærmeste storby til øya Geoje, som vi bor på og det tar ca 1 time å kjøre hit. Denne gangen var det organisert sightseeing, men hit skal jeg tilbake for å shoppe, det er helt sikkert...


Her ser dere Busan Tower (lånt bilde) og på toppen av tårnet var vi (120 m)
Vi hadde en fantastisk utsikt og fikk tatt litt oversiktsbilder av byen



Her bor det ca 3,6 mill mennesker, så det er trangt om saligheten



Ikke bare i Paris du finner "LoveLocks" Her kan du feste en kjærlighetserklæring og kaste nøkkelen etterpå, så er du sikret evig kjærlighet. En kjærlighetsbenk står tilgjengelig hvis en ønsker å forevige øyeblikket. Litt usikker på hvor mannen til damen på bilde ble av. Kanskje han fikk kalde føtter...


Jeg ble bestevenninne med denne søte koreanske damen. Hun bare smilte og var enig i alt jeg sa. Tror vi to skal komme godt overens



På fiskemarkedet viste de særdeles stor begeistring over at 22 damer hang over de for å ta bilder


Her er det mye som frister. Håper jeg får anledning til å ta med Laila og Mai Lill for noen smaksprøver. Anbefaler sjøpølsa på det varmeste



Vi var på Lotte kjøpesenter for å se på et flott vannshow, og her skal jeg helt klart tilbake for helt andre grunner enn vannshowet. Ikke bare meter på meter med ølsorter og mat her, nei...


Vi var også innom det jeg oppfattet som "nå skal vi på GUCCI marked dere"
Her ser dere da Gukjemarkedet og her var det jo noe for enhver smak


Her har vi klart å samle noen av damene. Ikke lett å samle troppen

Takk for turen, damer
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar